вторник, 21 ноември 2017 г.

Вицове, ноември 2017 г.

Остров Ханс, за който спорят Дания и Канада
вече повече от 70 години.

СмЕх/Таралеж/


И все пак ще дойде денят, в който Гришо ще играе с Бойко... и ще трябва да загуби.

***

Първо карате малките момиченца да вярват в Дядо Коледа,после се чудите що харесват дебели чичковци,дето им носят подаръци.

***

Тия кифли със заключените профили във Instagram, са същите, които не дават да се преписва от тях в училище...

***

Учителката ми по изобразително изкуство постоянно ми повтаряше, че не мога да рисувам. Вчера бях на изложба на едни импресионисти... как ми прецака кариерата тая...

***


Прибирам се - жената изчистила, наготвила, не дудне, в очите ме гледа. Викам си, ей това е любов, щастие и семеен уют... Оказа се мигач, огледало и задна лява врата.

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/