неделя, 8 януари 2017 г.

Вицове, януари 2017 г.

Нека останем само приятели...

СмЕх/Таралеж/


Един грешник, който умрял от студ на Антарктида попаднал в ада. Дяволът го хвърлил в пеща, затворил вратата и зачакал. Чакал, чакал обаче нищо. Ония нито пищял, нито викал и той решил да отвори, за да види какво става. И тогава какво да види, грешникът се свил в единия ъгъл на пеща и му вика:
- Вратата, вратата, затваряй вратата.

***

10-годишният Спасимир от Силистра, преял с лютеница, извади от ледените води на река Дунав църковния кръст, два сома по 25 кила всеки, мина от Втората световна война и четири зимни гуми...

***

Киро и жена му са в магазина. Киро взима една каса бира и я слага в количката.
- Какво си мислиш, че правиш? - пита жена му.
- Хайде де, цяла каса бира за 12лв, на промоция е!
- Остави я обратно, - казва жена му и той я оставя.
Продължили да пазаруват. По нататък жена му взима един крем за лице от 25лв.
...- Какво мислиш, че правиш? - пита този път Киро.
- Това е крема ми за лице, прави ме по-хубава.
- Ами и каса бира те правят по-хубава, и е наполовина по-евтина.

***

От днес движението ще се осъществява само със шейни...Винеткта залепете на челото си!

***

Какво си мисли кучето: "Какво ли не правят за мен хората! Мият ме, хранят ме, галят ме...Сигурно са богове!" Какво си мисли котката: "Какво ли не правят за мен хората! Мият ме, хранят ме, галят ме...Сигурно съм бог!"

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/