петък, 7 октомври 2016 г.

Вицове, октомври 2016 г.

СмЕх/Таралеж/


Два коня си говорят:
- Горкият аз, работя от сутрин до вечер за моя стопанин...
- Напиши жалба до дружеството за защита на животните.
- Ти в ред ли си?! Ако стопанинът разбере, че мога да пиша, ще ме хване да му помагам и в офиса...

***

Ако смятате, че трудът облагородява човека, отидетe до близкия строеж и вижте благородниците.

***

Пияница към жена си:
- Лягам си. Събуди ме, като ми се допие!
- Аз как да разбера, че ти се е допило?
- Ти само ме събуди…

***

Концерт, нова фолк певица. Излиза, пеее си
песните, покланя се и иска да се прибира
зад кулисите, но залата крещи:
- Още! Още!
Какво да прави, пее още една песен. Пак
залата иска още, пак пее песен. Накрая
казва:
- Господа, колко още. Не мога повече,
уморих се.
Глас от залата:
- Докато се научиш!

***

Седят двама пенсионери и си пият ракията. Единият казва с угрижен вид:
- Наборе, вече от пет години не ми е ставал.
- А на мен, да чукна на дърво, само от две.

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/