сряда, 29 юни 2016 г.

Вицове, юни 2016 г.

Пришълци на своите летящи чинии похищават
шедьоври на съветската промишленост, за да изучават
недостъпните им технологии.

СмЕх/Таралеж/ 


Един продава телета на животинския пазар. Идва капризен клиент, оглежда теленцата и мърмори:
- Това ми се вижда мършаво, другото е много шарено, това пък много дебело ми се вижда...
Собственикът:
- Ей там, в камиона, е майка им Бисерка. Иди и си направи баш каквото искаш!

***

Резултати от проведената акция "Ден без псувни"
- пълна парализа в работата на всички автосервизи.
- спрени всички товаро-разтоварни и хамалски операции.
- футболистите въобще не разбраха указанията на треньора преди мача.
- местните жители не можаха да дадат смислен отговор на въпроса " Къде?"
- учителките в детската градина въобще не успяха да сложат децата да спят.

***

След корабокрушение единственият спасил се пътник попаднал на необитаем остров, на който имало само кози. След няколко години случайно го откриват и го спасяват. Моряците обаче с изненада виждат и малко момченце на плажа.
- Ти пък какъв си? - питат го.
- Аз съм от ме-е-е-стните жители.

***

- Що си се намръщил, Мойсей Аврамович?
- Купих нови обувки на сина и му казах да крачи по-широко, та да ги износва по- малко, а този хаймана да вземе такива крачки да прави, че разцепил панталоните.

***


Жената е като катаджия : наговори ти хиляда неща, развали ти настроението, вземе ти парите и накрая ти си виновен.


Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/