петък, 8 януари 2016 г.

Вицове, януари 2016 г.

Просто детска градина в Сибир.

СмЕх


Рускиня отива да си купи хляб. По пътя в една локва видяла да лежи мъж.
Рекла си:
- Малко е мърляв, ама като го изкъпя ще стане. Мъж е все пак. На връщане ще го прибера.
Купила хляб. Тръгнала към къщи и що да види на пътя - мъжът вече го нямало. Ядосала се жената.
- Ама съм и аз... сякаш от три месеца хляб на съм виждала...

***

- Къде работиш сега, Пешо?
- На летището. Мия тоалетните.
- Не можеш ли да си намериш друга, по-приятна работа?
- И просто така да зарежа авиацията?

***

След два тройни и един четворен тулуп, 4 пируета и един недотам изчистен двоен аксел, успях да се прибера...
Даже един комшия изръкопляска от терасата и подвикна "Българи юнаци".

***

- Докторе, махнете съседа ми от стаята, понеже си мисли, че е мотор. - Пречи ви шумът ли? - Не, изгорелите газове!

***

Малкият се учи да свири на цигулка. Баща му излиза ядосан от мазето и крещи: - Не можеш ли да ми кажеш, че свириш на цигулка! От половин час мажа пантите на...

***

Всяка сутрин нови вицове