събота, 15 август 2015 г.

Вицове, август 2015 г.

Гъзарска чанта

СмЕх


-Добър ден, бих искала да купя книга...
-От някой автор конкретно ли?
-Амиии не....да ми е в тон с банските...

***

Жените се делят на две категории:
- такива, които обичат мъже, които могат да качат хладилник до петия етаж без асансьор ;
- такива, които обичат мъже, които могат да платят за мъжете от първата категория.

***

Тръгвайки за риба на реката у наше село, разбрах че съм свършил цигарите. Бях вече закъснял и взех цигарите на сина ми. След час вече бях уловил два делфина, три огромни акули и Лохнеското чудовище…

***

"Колко е малък светът, колко е малък" си мислеше докторът, назначавайки на катаджията по шест клизми дневно.

***
- Утре женим внучката!
- Оо ... Честито, откъде е момчето?
- От Фейсбук.

***

Всяка сутрин нови вицове