събота, 4 април 2015 г.

Вицове, април 2015 г.

Още не бях виждал

СмЕх


- Докторе, помогнете, жена ми ми изневерява, а нямам рога!
- Успокойте се, бабини деветини са тия рогати истории.
- Сигурен ли сте?
- Абсолютно!
- Уф, благодаря! Мислех, че имам недостиг на калций.

***


В магазина:
-Турски хляб имате ли?
-Турски ли? Не.
-Ами тоя рязания какъв е?

***


Първа брачна нощ. Луда любов, разхвърляни дрехи, нажежен въздух. Към 4 сутринта младоженецът казва:
- Мила, ще ми подадеш ли чаша вода?
От хола свекървата се обажда:
- Петьо, както си са запотил, остава и студена вода да ми пиеш сега!

***


Паркирах страхотно! Сега ще чакам да стана 40 килограма, за да изляза!

***

Баща се връща от работа и синът му го посреща възторжено още на вратата:
- Тате, мама много ще се зарадва, че си идваш!
- А къде е тя сега?
- Ами от един час говори с теб по телефона и все ти повтаря колко много те обича...