понеделник, 31 март 2014 г.

СмЕх

В едно списание попаднах на статия - "5 причини да ставате в 5 часа". А аз мога да напиша
статия "10 причини да ставате в 10 часа", че мога и да добавя поне още 1 причина, за да ставате в 11...
***
Две бабки пият кафенце на припек. Едната казва на другата:
- Мила, знам, че се познаваме от 100 години, ама съм стара вече и забравям. Ще ми кажеш ли как ти беше името?
Другата бабка продължила бавно да си бърка кафето, свела поглед и след 5 минути отговорила:
- Спешно ли ти е?
***
Изследователски кораб втори месец стои безцелно в морето. От скука екипажът започва да пие. Капитанът решава да изкорени вредния навик:
- От утре водката да се хвърли зад борда!
Надвисва гробна тишина, а от задната редица някой се обажда:
- Отдавна трябваше!
Вбесеният екипаж изригва:
- На вас, водолазите, кой ви е давал думата!?!
***
Какво е наивност - пресичайки еднопосочна улица в Перник, да се огледаш само на едната страна.
***
Жена скача в леглота на съпруга си: "Тази вечер ще те направя най-щастливия мъж!" Съпругът отговаря: "Не бъди глупава! Кой ще се навие да ти помогне да се изнесеш по това време?
***
– Докторе, всяка нощ сънувам, че играя футбол!
– Добре, вземи тези хапчета и няма да сънуваш..
– Не може.. тази вечер е финала...
***
Върви новия горски из гората и записва животните в тефтера. По едно време гледа някакво странно животно:
- Ти к'во си?
- Ми, вълколис!
- Е как така?
- Ами вълка на@бал лисицата и ей ме на!
- Хммм, - казал горският - така ще те запиша.
Повървял, повървял и к'во да види - едно кафяво и още по странно животно с дълги уши.
- Ти к'во си бе? - пак попитал нашият човек.
- Ми, мечкозаек!
- Е как така?
- Ами мечока на@бал зайката и ей ме на!
- Добре, така ще те запиша.
Върви пак и гледа едно животно, доста по-малко от предишните:
- Ти к'во си?
- Конска муха!
- Аaaа, егаси и извратената гора...