петък, 29 март 2013 г.

СМЕХ

Слогана на ГЕРБ за изборите "Имаме Воля!", прочетен на обратно е "Ялов е, мами!"
           
           *
Всяко момиче с голямо деколте хваща или хрема, или мъж!
            *
2040, полицаи спират кола на аутобана в Германия, единия взима книжката и вика "Ей, Осман, я виж к'во странно име - Мюлер!
            *
Младеж към момиче:
- Хайде да отидем у нас.
- Защо?
- Да пием кафе.
- Ами добре.
- Само да минем до аптеката.
- Защо?
- Към кафето да вземем нешо.
            *
Секретарка пита шефа си:
- Скъпи, а защо така ме гледа жена ти?
- Защото някога самата тя ми беше секретарка!..
            *
Доктор влиза в стаята, където лежи млада и хубава жена.
- Добър ден, съблечете се - трябва да ви прегледам...
- Но мен вече ме прегледа ваш колега и каза, че съм много добре!
- Да, да, и на мен ми ми каза същото.
            *
Според хирурзи политиците са най-лесни за операция...те нямат сърце, нямат гръбнак, всичко е само стомах, а задника и главата за взаимнозаменяеми.
            *
Импотентните тираджии пристигат на дълъг курс с едно денонощие по-рано от другите.